niedziela, 31 stycznia 2016

Stemple na macie - czarne zdobienie na projekt Tęcza II

Witajcie!

Dziś przybywam z kolejnym zdobieniem projektowym u Aggi eN. Od dawna marzyły mi się stemple na czarnym macie. Wydawały mi się na zdjęciach bardzo efektowne. No właśnie! - na zdjęciach. W rzeczywistości są mało widoczne Jak to moja mama powiedziała "Wygląda jakby coś Ci się odcisnęło od poduszki". Uwielbiam ją za tę szczerość :D

Za to holograficzny Sophinek nie zawiódł i znów dał czadu <3 Wcześniej nie mogłam Was o tym zapewnić, ale teraz już wiem - stempluje rewelacyjnie. Jest to mój numer jeden wśród lakierów. Cudo! <3 Szczerze Wam polecam!








Do stemplowania użyłam przezroczystego stempla ze sklepu Blueberry. Kupiłam go jakoś w grudniu kiedy był jeszcze w promocji. Jest to świetna sprawa dla wzorków, które chcemy odbić idealnie równo. Osobiście muszę się jeszcze oswoić z pracą z tym stemplem, bo trzeba działać szybko i mimo że widzę, to i tak z pośpiechu odbijam krzywo. No i ta guma jest znacznie miększa od mojego ulubieńca Konad :)
Tak czy siak będę go używać, bo jest dużo lepiej niż myślałam. Jak ja dałam radę to inni tym bardziej :)

Tu udało mi się uchwycić piękne kolorki Sophinka <3

A na koniec mały bonusik :)))
Dzień dobry!




Użyłam:

  • baza Essie help me grow
  • czarny Essence the gel nr 46 black is black
  • czarny do stempli Golden Rose Rich Color nr 35
  • top matujący Golden Rose Matte top coat
  • holograficzny Sophin nr 207
  • płytka Bundle Monster 416



22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba bonusik :D a mani przepiękne - uwielbiam mat na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spodziewałam się, że Sophin tak pięknie stempluje :) muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Wzory są bardzo wyraźne. Będę próbowała też innymi. :)

      Usuń
  3. On faktycznie świetnie stempluje - mam go. Stemple na czarnym macie też kiedyś robiłam :)Dołączam do obserwujących i zapraszam do siebie, jeśli masz ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czadowy pomysł ze stemplami na macie. Wygląda b. oryginalnie :) I do tego holo, więc już w ogóle pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No świetnie to wygląda,a to że Sophin stempluje to mile zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry :D Ale świetne mani <3 jeszcze nie próbowałam tej czarno czarnej błyszcząco matowej metody stemplowania, ale mam w odległych planach - na zdjęciach wygląda fenomenalnie :D no a holo stempel to już w ogóle bajka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      No za mną też chodziły dawno stemple na macie. Aż trafił się projekt i mus było zrobić coś czarnego. Taka mobilizacja :)

      Usuń
  7. Sophiny holo są idealne do stempli, bardzo podoba mi się czarny mat ... czym robiłaś na nim stemple ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny mat sam w sobie wyglądał świetnie. Nie mogłam się napatrzeć :)
      Niestety nie zainwestowałam jeszcze w porządny czarny lakier do stempli i stemplowałam GR Rich Color.
      Myślę, że Konadem czy Colour Alike byłby lepszy efekt :)

      Usuń
  8. Wygląda super :) Holo stempel to chyba najlepsza magia na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo fajny :) ten holo wyglada swietnie jako stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć ;) tak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Holo stempel mi się bardzo podoba, a błysk na macie - słabo jest widoczny - wiem, próbowałam - przy stemplowaniu lakiery trochę matiowieją, nie są aż tak błyszczące i ginie gdzieś ta duża różnica wykończeń :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie :) Uwielbiam holograficzne stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne mani ! Ja też już próbowałam stempli lakierami Sophin i bardzo dobrze się nimi stempluje :-D

    OdpowiedzUsuń