środa, 16 listopada 2016

Różowo-niebieska migocząca zima


Cześć Wszystkim! 

Po długiej nieobecności znalazłam chwilkę czasu i zebrałam się, by napisać post. Także z lata przechodzę od razu do zimy. :)

Ostatnio przygotowania do ślubu pochłaniają mi calutki czas. Do tego dopiero teraz wracam do formy z samopoczuciem. Przyznam nawet, że paznokci nie malowałam prawie w ogóle, ale chyba tęsknię i mam nadzieję, że powrócę. :)


Nie mam dużo zdjęć. Zdecydowałam się zamieścić tylko dwa, ale może to wystarczy żebyście oceniły. Ja noszę je już szósty dzień i nie mogę się napatrzeć jak cudnie migoczą :D




Użyłam:
  • baza Essie help me grow
  • jedwabny Sophin nr 356
  • różowy holograficzny Sophin 207
  • niebieski Golden Rose Rich Color nr 62
  • płytka Blueberry 03
  • top Seche Vite
  • biały pyłek holograficzny


8 komentarzy:

  1. piękne! ja z zimowymi zdobieniami czekam chociaż do grudnia, ale z wielką niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie, takie dziewczęce i urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze pazurki. Wracaj do nas już na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Bardzo zimowo :) Ja pozostaję jeszcze w jesiennych klimatach na paznokciach. To stan po 6 dniach?
    Powodzenia w przygotowaniach do ślubu ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń