piątek, 17 czerwca 2016

Perły na piasku Sophin

Siema!

Dziś pokażę Wam zaległe zdobienie z użyciem różowego piasku. I pomyśleć, ze nigdy ich nie lubiłam.
Od razu do tych co myślą, że dostałąm piasek za darmo. Nie, kupiłam go! Dla mnie rewelacja i pewnie to moje nie ostatnie zakupy :)
Jest piękny <3 bardzo dobrze się zmywa i na mojej płytce nie odpryskiwał.

Zdjęcia są robione na wyjeździe stąd takie przeróżne. Ale zdobienie musiało pojawić się na blogu :)

Taaaadaaaammm!






Użyłam:
  • baza Sally Hansen 18K Gold
  • różowy piasek Sophin 270
  • biały do stempli Konad
  • płytka AP-11

14 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor ma ten sophin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale daje po oczach! Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie go ozdobiłaś :) Dawno już nie nosiłam piaskowego lakieru, może czas to zmienić, mam aż jeden więc łatwo będzie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor nie mój, ale bardzo mi się podobają drobinki w tym piasku ;) no i bardzo ładnie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami mam ochotę na właśnie taki kolor :) Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można nie lubić piasków ? ;) piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdobienie, ja z kolei od zawsze lubiłam piaski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękny :) no i super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolorek!!! zdobienie też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, super wygląda to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń