sobota, 27 lutego 2016

Tropiki w środku zimy - projekt tęcza II

Cześć Dziewczynki! :)

Nie myślałam, że to tak szybko nastąpi, ale ostatnio nie mam czasu na przeglądanie blogów, a co dopiero nowe wpisy.
Przychodzę z "tęczowym" zdobieniem, wykonanym na projekt u Aggi eN. 
Może i nie ma kolorów tęczy, ale jest kolorowo.
Wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że Emilka poszła spać i obudziła się z odbitą kołderką i podziuganymi paznokciami. Chlip... Chlip... Jednak Seche Vite jest niezastąpiony!!!
Dzięki temu jest szansa na zrobienie nowych jeszcze w ten weekend.
Będzie mało zdjęć właśnie ze względu na to, że z mani niewiele zostało...







Wiem, tukan nie przypomina tukana, ale ogarnęłam to dopiero po fakcie, że kolory powinny być inne. A ja skupiłam się na tym, że ma być kolorowo :)
Jak Wam się podoba?



Użyłam:
  • baza Essie help me grow
  • miętowo-żółty gradient (żółty: MOOV Agatha, mięta: Orly Coachella Dweller)
  • biel Sally Hansen White On 300
  • stemple: ciemna zieleń: Golden Rose RICH COLOR 110
    jasna zieleń Colour Alike B. a Fresh Mojito
  • do kolorowania naklejek: czerwień Lovely Gloss 436, pomarańcz Sally Hansen Sun Kissed 150
  • płytka Bundle Monster-S155
  • płytka OM-24
  • top Essie no chips ahead



10 komentarzy:

  1. Tęsknię za latem ;)) a patrząc na Twoje mani od razu poczułam takie fajne ciepełko ;)) Tukan nie zawsze musi mieć kolory jak prawdziwy ;P i tak jest superrr :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że mogłam zesłać trochę słoneczka do Ciebie :)
      Swoja drogą u mnie była dziś piękna pogoda. Można było poczuć może jeszcze nie lato, ale na pewno wiosnę :)

      Usuń
  2. Aż poczułam lato ;D. Zdobienie ciekawe i bardzo ładne. Miałam wiele myśli co zrobisz na ten tydzień tym bardziej, że mówiłaś że wykorzystasz nową blaszkę. Ale tego się nie spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Też niedawno robiłam tropikalne zdobienie. Zimą też można takie nosić, w końcu to czas karnawału w Rio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tropikalne, przyjemne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne mani, świetnie poprawia humor w tą szarugę za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! bardzo fajny pomysł, zwłaszcza, że pogoda teraz nie rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W taka paskudną pogodę najlepiej nosić wesołe paznokcie ;) tęsknię już za latem ehh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mani :-) czekam na l lato z utęsknieniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czadowe <3 i dobrze, że tukan w innych kolorach! Nie ma nudy!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń